Greseli pe care le poti face in SEO

Greseli pe care le poti face in SEO

Astazi a devenit mai complicat sa asiguri mentenata unui site si sa-l promovezi decat chiar sa-l creezi! Nu este un secret faptul ca exista multe posibilitati relativ ieftine de a infiinta un website, insa ce facem daca nimeni nu-l acceseaza? “Facem SEO”, ar spune cei mai multi webmasteri cu experienta, si este perfect adevarat. Insa ce se intampla atunci cand “facem” prea mult SEO si nu suntem atenti la anumite aspecte tehnice sau de bun-simt care pot strica toate investitiile noastre? Sa vedem care ar putea fi cele mai intalnire greseli pe care le poti face in SEO:

1. Abuzul cuvintelor cheie in interiorul textelor – E cunoscut faptul ca de o buna perioada de timp webmasterii apeleaza la diversi scriitori pe internet pentru a le redacta articole. Nimic nu este mai placut pentru Google decat sa vada mult continut pe site. Greseala pe care multi o fac este sa ceara in interiorul textelor o densitate mult prea mare a cuvintelor cheie – in speranta ca acele texte vor ajunge mai sus in rezultatele motoarelor de cautare. O perioada a mers ce-i drept – scriai “seo” de cateva zeci de ori intr-o singura pagina A4, iar rezultatele veneau. Astazi, daca exagerezi, risti penalizare. Nu va faceti probleme, nu trebuie decat sa mentionati principalul cuvant cheie in titlu iar dupa aia Google isi da seama daca aberati sau scrieti pe subiect.

2. Neadaptarea sitului pentru dispozitivele mobile (tableta, telefon etc) – Google este implicat in afaceri cu dispozitive mobile pana in gat – detine Android, cel mai popular sistem de operare pentru dispozitive mobile, are cel mai mare magazin de aplicatii pentru terminale mobile si, nu in ultimul rand, detine suprematia in cadrul cautarilor pe internet de pe dispozitive mobile. In aceste conditii, este de inteles ca vrea sa imbunatateasca experienta celui care navigheaza de pe telefon sau tableta.

Astfel, va recomand sa verificati daca situl dvs. este adaptat pentru dispozitive mobile – in caz contrar, luati legatura cu o firma de web design. In 2015 a devenit absolut necesar un website care sa arate bine pe toate terminalele mobile sau imobile (pc-uri).up time

3. Timpi slabi de incarcare a sitului si uptime redus – Aveti foarte mare atentie la uptime-ul sitului dvs dar si la timpii de incarcare a paginilor.

Google a spus ca nu prea tolereaza siturile cu probleme dese de hosting sau care il obliga pe utilizator sa astepte prea mult la incarcarea unei pagini.

4. Backlinkuri daunatoare – Un backlink este un link, pe un alt site, insa care face referire la situl dvs. Toata lumea fuge dupa cat mai multe backlinkuri insa SEO a evoluat atat de mult, incat aceasta fuga dupa linkuri iti poate provoca mai degraba daune ireparabile. Probabil si cele mai “autoritare” situri au cumparat la un moment dat un backlink, insa trebuie sa stiti sa o faceti intr-un mod responsabil. Spre exemplu, un backlink poate fi daunator atunci cand sursa vinde linkuri in stanga si dreapta iar la un moment dat este catalogata ca SPAM. De altfel, un backlink din partea unui site suspect (adult, warez etc) nu poate face decat rau. Orice site din partea caruia primiti backlink trebuie studiat cu amanuntul.

In unele cazuri, e mai bine sa nu faci nimic decat sa strici totul! Cel mai bine este sa va consultati cu specialisti seo, iar daca aveti o afacere profitabila, nu va zgarciti si apelati la o agentie in domeniu.

Share this post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *